Nabídka práce

Česká republika (Brno) - specialista v oblasti prodeje a nákupu produktů a služeb

Stabilní česká společnost působící v oblasti maloobchodního a velkoobchodního prodeje domácích spotřebičů (čističky, zvlhčovače vzduchu, aroma difuzéry) a měřicích přístrojů (meteostanice, teploměry, vlhkoměry, hodiny, budíky), hledá vhodného spolupracovníka pro naši provozovnu v Brně.

Náplň práce

  • administrace produktových katalogů na internetu
  • administrace internetových objednávek (faktury, přepravní štítky atd.)
  • zákaznický servis na prodejně (vystavení dokladu, pokladna, poradenství)
  • objednávání zboží u dodavatelů

Požadavky na nabízené pracovní místo

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • vynikající znalost českého jazyka (slovem, písmem)
  • obchodní duch
  • schopnost pochopit zákazníka a jeho potřeby
  • znalosti kancelářských programů MS office či Open office
  • profesionální vystupování a velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • aktivní přístup, pečlivost, flexibilita
  • ochota učit se novým věcem, samostatnost
  • bezúhonnost, čistý trestní rejstřík

Výhodou

  • znalost podvojného účetnictví
  • znalost anglického jazyka
  • vztah k technickému zboží

Nabízíme

  • slušné jednání
  • firemní benefity
  • 5 týdnů dovolené
  • odborné zaškolení
  • zázemí stabilní společnosti
  • práce v menším kolektivu
  • mzdu odpovídající nabízené pracovní pozici
  • plný pracovní úvazek (nejedná se o práci na ŽL!)

Máte-li zájem o tuto pracovní pozici, pošlete nám prosím svůj životopis s motivačním dopisem na email.